لاواتزا (Lavazza):

یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب‌ ترین برندهای قهوه ایتالیایی است که از سال ۱۸۹۵ فعالیت می‌ کند. لاواتزا مدل سوپر کریما اسپرسو، یکی از محصولات پرفروش آن است که از ترکیبی از دانه‌ های عربیکا و روبوستا تشکیل شده است. این اسپرسو دارای یک رست دارک فرانسوی قوی با طعم‌ هایی از شکلات، گردو و میوه‌ های خشک است.


کیکینگ هورس (Kicking Horse):

یک برند قهوه کانادایی است که از سال ۱۹۹۶ شروع به کار کرده است. کیکینگ هورس تمام محصولات خود را از دانه‌ های ارگانیک و تجارت عادلانه تهیه می‌ کند. کیکینگ هورس مدل کیک اس، یکی از محصولات محبوب آن است که از ترکیبی از دانه‌ های عربیکا و روبوستا از اندونزی، آمریکای جنوبی و مرکزی ساخته شده است. این اسپرسو دارای یک رست دارک قوی با طعم‌ هایی از چوب، شکلات تلخ و مرکبات است.


انتلیجنسیا (Intelligentsia):

یک برند قهوه آمریکایی است که از سال ۱۹۹۵ در شیکاگو فعالیت می‌ کند. انتلیجنسیا با تأکید بر کیفیت و تازگی قهوه‌ های خود شناخته شده است. انتلیجنسیا مدل بلند هاوس، یکی از محصولات مشهور آن است که از ترکیبی از دانه‌ های عربیکا از اتیوپی، کلمبیا و گواتمالا تشکیل شده است. این اسپرسو دارای یک رست لایت با طعم‌ هایی از سیب، مرکبات، نیشکر و شکلات شیری است.

https://ghahvekhane.com/%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%88